to jest chore

dostaje od pięciu lat, cały czas dostaje negatywne złe punkty, nawet jak nie atakuje, moje konto jest połączone z serwerem steam, czy to jest powód? Zapłaciłem pieniądze za grę i od tego czasu lecą negatywne pk, mogłem nie płacić, prawda? Ostatnią wpłate wykonałem w 2018 roku i ten błąd nie został rozwiazany,

gets for five years, gets negative points all the time, even if not attacking, my account is linked to Steam server, is that the reason? I paid money for the game and they have been flying negative pk since then, maybe I haven’t paid, right? I made the last payment in 2018 and this error has not been fixed,

nie wpłacę nawet dolara póki błąd nie dostanie rozwiązany
I won’t even pay a dollar until the bug is resolved

nie atakuje tylko lece ukryty przez sector a i tak mi nabija złe punkty 
it doesn’t attack but it’s tucked away in sectors and gives me bad points anyway

Do you say about karma points in the Open Space?

To może być spowodowane przez kilka różnych rzeczy np pasywne moduły albo drony, jak chcesz możemy ci pomóc chodź do nas na discorda https://discord.gg/degB6T9VSp

On 1/2/2022 at 12:40 AM, Fina_Mana said:

dostaje od pięciu lat, cały czas dostaje negatywne złe punkty, nawet jak nie atakuje, moje konto jest połączone z serwerem steam, czy to jest powód? Zapłaciłem pieniądze za grę i od tego czasu lecą negatywne pk, mogłem nie płacić, prawda? Ostatnią wpłate wykonałem w 2018 roku i ten błąd nie został rozwiazany,

gets for five years, gets negative points all the time, even if not attacking, my account is linked to Steam server, is that the reason? I paid money for the game and they have been flying negative pk since then, maybe I haven’t paid, right? I made the last payment in 2018 and this error has not been fixed,

nie wpłacę nawet dolara póki błąd nie dostanie rozwiązany
I won’t even pay a dollar until the bug is resolved

nie atakuje tylko lece ukryty przez sector a i tak mi nabija złe punkty 
it doesn’t attack but it’s tucked away in sectors and gives me bad points anyway

Would you mind recording a video and posting a link here and attach relevant logs, please?