The launcher language x11 works only English

Hello, with the launcher is the version under Star conflict 1.5.7e.122857. There are 11 countries or 11 languages for the launcher available. However, it can only be activated in English or is active all the time. For me, of course, the German language is important because I understand and master them. I translated these at the moment via the Google translator from German into English. Where already written above, none of the other languages can be selected. Operating system used Microsoft Windows 10 Language German Version 1803 Build 17134.345. The Peripheral Devices: CPU i7-6700, RAM DDR4 16GB, Graphics Card NVidia GeForce GTX 1060 6GB, Main Panel msi H110M PRO-D (MS-7996) - OEM Hyrican. I add this original with below. If you answer, please use a translated (if you do not use Chrome) Microsoft Bing. Kind regards Junker Shedda. 

 

—deutsch—almanca—german—

Hallo, bei dem Launcher steht die Version unter Star conflict 1.5.7e.122857. Es sind 11 Länder bzw. 11 Sprachen für den Launcher die zur Verfügung stehen. Es lässt sich jedoch nur englisch aktivieren bzw. ist die ganze Zeit aktiv. Für mich ist natürlich die deutsche Sprache wichtig, da ich diese verstehe und beherrsche. Ich übersetzte diese im moment über den Google Übersetzer vom deutschen in das englische. Wo weiter oben schon geschrieben lassen sich keiner der anderen Sprachen auswählen. Benutztes Betriebssystem Microsoft Windows 10 Sprache deutsch Version 1803 Build 17134.345. Die Peripherie Geräte: CPU i7-6700, RAM DDR4 16GB, Grafikkarte NVidia GeForce GTX 1060 6GB, Hauptplatte msi H110M PRO-D (MS-7996) - OEM Hyrican. Dieses Original füge ich mit unten ein. Falls man antwortet, bitte benutzt einen übersetzter (falls Ihr nicht Chrome benutzt) Microsoft Bing. MfG Junker Shedda.

Hmm… I can run game with Deutsch language.

I don’t understand where is bug.

Also, read it please