Jakie statki polecacie najlepiej do uniwersalnej gry

witam

mam pytanie jakie statki polecacie do gry uniwersalnej najlepiej oraz czy i kiedykolwiek bedzie jezyk polski w tej grze 

witam

mam pytanie jakie statki polecacie do gry uniwersalnej najlepiej oraz czy i kiedykolwiek bedzie jezyk polski w tej grze 

Translates to:

hello

I asked what ships you recommend to play the best and the universal and ever will be the Polish language in the game

Response:

Its best to try out all ship types from all factions until you find the ones that you are best with or have the most fun with, there is no best ship. It all depends on your playstyle. As for a polish channel, when theres enough people who require it, then there may be the chance of it happening, I am sorry I do not have more information for you.

Translated back to polish for the op.

Jego najlepiej wypróbować wszystkie rodzaje statków ze wszystkich frakcji, aż znajdziesz te, które są najlepsze z lub mają najwięcej zabawy z, nie ma najlepszy statek. Wszystko zależy od Twojego stylu gry. Jak na polski kanał, gdy jest tam wystarczająco dużo ludzi, którzy ich potrzebują, to nie może być szansa na niej dzieje, ja przepraszam, że nie ma więcej informacji dla Ciebie.