Ger/English 14 YEAR OLD searching Clan

Englisch

What’s up guys its Wrecker1 , and I am searching for a pvp/pve/Anything clan in Star Conflict iam a tier 2 ( about to become tier 3 ) Player/Pilot and iam a GREAT teamplay but most good clans dont take so young members , i Am searching for a clan which is ACTIVE DAYLY cause it sucks if it isnt.

Over me

:Name:Wrecker/Tobi/Tobias/Idiot :smiley:

Age:13/14  ( depens on read ( about to become 14 <3 ) ) 

Play times(German Time):14-24 ( 2 pm-12(Midnight)

What Ships do i like: Fighters.Fighters.Fighters.

Why choose me? : Cause iam awesome and funny? : D and a lil stupid? :smiley:

Why not choose me:Iam kinda new , i MAYBE laugh for a VERY long time if i have sth to laugh about :smiley:  

German

Haaaallo leute ich bins Wrecker1 und ich sube nen pve/pvp/egal was clan in Star conflict bin tier 2/3 pilot werde SEHR bald t3 und bin ein Sehr guter Teamspieler , aber die meisten guten clans wollen keine jungen member , ich suche einen clan der AKTIV ist , da es echt dumm ist in einem inaktiven zu sein^^

Über mich: 

Name:Wrecker/Tobi/Tobias/Idiota :D 

Spielzeiten: 14-24 uhr (ferien wann immer ich bog hab ) 

Welche schiffe? :Fighter.

Warum ich? : Ich bin unglaublich toll und lustig ? :smiley: Und ein gaaaaaanz bischen dumm ? :smiley:

Warum nicht mich:Bin neu ( halbwegs ) und lache SEHR dumm und lang :D